GracanicaPengubah jenis kotak EropahPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pengeluaran

  • masa pelepasan:2024-04-03 20:02:15
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:386
  • Penerangan pantas:

    Gracanica,GracanicaPenukar 6 kV,Bunyi pengubah jenis kering berasal dariDisebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, dril

Kandungan artikel
GracanicaPenukar 6 kV,

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

GracanicaMinyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari % umumnya tiada masalah. Bagaimanapun,GracanicaModel pengubah jenis kering scb10, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

LouresIsolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah,GracanicaPengubah jenis kering 630kVA, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.


GracanicaPengubah jenis kotak EropahPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pengeluaran



Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Untuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Kualiti tinggi dan harga rendahDalam medan elektrik angin ke yoke, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.


GracanicaPengubah jenis kotak EropahPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pengeluaran



Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

PenawaranManufacturing process and steps of dry-type transformer

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

GracanicakV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi

GracanicaMaklumat produk lain
  • Saint EtienneKendaraan platform angkat hidraulik kakiKesalahan dan penyelesaian biasa

    Saint EtienneKendaraan platform angkat hidraulik kakiKesalahan dan penyelesaian biasa

  • Saint EtienneJembatan pengangkutan bekasGaya yang muncul

    Saint EtienneJembatan pengangkutan bekasGaya yang muncul

  • Castellammare di StabiaBridge boarding forklift mudahPengedaran borong

    Castellammare di StabiaBridge boarding forklift mudahPengedaran borong

  • Castellammare di StabiaPlatform mengangkat pelukisPengenalan langkah perlindungan

    Castellammare di StabiaPlatform mengangkat pelukisPengenalan langkah perlindungan

  • Castellammare di StabiaPemulihan ketinggian tinggiMemberi perkhidmatan peningkatan teknikal

    Castellammare di StabiaPemulihan ketinggian tinggiMemberi perkhidmatan peningkatan teknikal

  • Al MusayyibPengubah stesenAntioksidan

    Al MusayyibPengubah stesenAntioksidan

  • AmiensKendaraan platform hidraulikPerbandingan lebar pendesak

    AmiensKendaraan platform hidraulikPerbandingan lebar pendesak

  • AmiensJembatan pengangkutan bekasKaedah teknikal dalam perlindungan dinding

    AmiensJembatan pengangkutan bekasKaedah teknikal dalam perlindungan dinding

  • segera:Peringatan: Maklumat GracanicaPengubah jenis kotak EropahPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pengeluaran memberi anda GracanicaPengubah jenis kotak EropahPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pengeluaran oleh syarikat kami, perkhidmatan GracanicaPengubah jenis kotak EropahPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pengeluaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GracanicaPengubah jenis kotak EropahPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pengeluaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GracanicaPengubah jenis kotak EropahPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pengeluaran. GracanicaPengubah jenis kotak EropahPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pengeluaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GracanicaPengubah jenis kotak EropahPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pengeluaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!